Anmälan och information

Vi rekommenderar att du noggrant läser igenom informationen nedan innan du anmäler dig. Observera att anmälan är bindande.

Deltagaravgift                               

  t.o.m. 15 mars fr.o.m. 16 mars
Företag, myndigheter och organisationer   2 150 kr 2 500 kr
Privatpersoner och studenter  700 kr   1 050 kr

I priset ingår morgonkaffe, frukt, lunch, eftermiddagskaffe och dokumentation. Observera att vid anmälan efter den 5 april tillkommer en avgift på 350 kr. 
Priser ovan är angivna exkl. 25% moms. (Vid anmälan på annat sätt tillkommer 200 kr.)

Betalning

Deltagaravgiften betalas med kreditkort eller faktureras.

Vi använder Dibs betalningstjänst för säker Internetbetalning med kort. Ditt kort måste vara kopplat till 3D Secure (MasterCard SecureCode eller Verified by Visa). Kolla med din bank hur ditt kort är kopplat till tjänsten. Vi accepterar endast MasterCard och Visa.

Om du väljer att betala med faktura kommer en administrativ avgift om 100 kr + moms att tas ut. Fakturan skickas med post till svenska adresser. 

Bekräftelse på anmälan

Bekräftelse på din anmälan samt i förekommande fall en faktura skickas per e-post inom en vecka efter att du anmält dig.

Byte av deltagare

Byte av deltagare kan ske när som helst. För att byta deltagare kontakta konferenssekretariatet per e-post till flofa@slu.se.

Avbokning

Avbokning görs skriftligt till konferenssekretariatet, gärna per e-post. Om avbokning görs senast den 6 april kommer en avbokningsavgift om 600 kr att tas ut. Om du redan betalat din faktura återbetalas den fakturerade avgiften minus 600 kr. Vid avbokning efter 6 april sker ingen återbetalning eller reducering av deltagaravgiften.